Четвер, 21.11.2019, 13:04

 Вчитель-логопед

Меню сайту
Друзі сайту
Форма входу
Пошук
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вчитель-логопед

 Панько Галина Леонідівна

 

Освіта – вища 

Кваліфікаційний рівень – спеціаліст

Загальний стаж педагогічної роботи – 5 років

Стаж роботи у закладі на посаді вчителя-логопеда–2 роки

Линии

 

Мова – втілення думки.

Що багатша думка, то багатша мова.

Любімо її, вивчаймо її, розвиваймо її!

Борімося за красу мови, за правильність мови,

За приступність мови, за багатство мови…

(Максим Рильський)

 

Напрямки роботи логопедичного кабінету ДНЗ №1« Теремок»

 Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями, які мають недоліки мовленнєвого розвитку.

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:

Ð—Ð²Ñ‘Ð·Ð´Ñ‹Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).

ЗвёздыСкладнання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною.

ЗвёздыВизначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.

ЗвёздыКорекційна робота з виправлення порушень усного мовлення.

ЗвёздыНадання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.

ЗвёздыСпівпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного, корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.

ЗвёздыАналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.

ЗвёздыУчасть у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

ЗвёздыПропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.

Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда:

Звёздывиробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;

Звёздыготовить артикуляційний уклад до постановки звуків;

Звёздывизначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;

Звёздыпрацює над розвитком правильного мовного дихання дітей;

Звёздывідбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;

Звёздыставить звук (різними прийомами та методами);

Звёздызакріплює поставлений звук у складах;

Звёздыавтоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові;

Звёздыпроводить диференціацію звуків;

Звёздырозвиває фонематичні процеси;

Звёздырозвиває дрібну моторику;

Звёздызбагачує словниковий запас;

Звёздывдосконалює граматичну сторону мовлення.

Форми роботи з дітьми:

  1. Фронтальні логопедичні заняття.
  2. Підгрупові логопедичні заняття.
  3. Індивідуальні логопедичні заняття.

Форми взаємодії з батьками:

  1. Батьківські збори. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
  2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
  3. Оформлення тематичних папок "Батькам майбутніх першокласників. Поради логопеда" в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку, які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
  4. Домашні завдання, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.