Середа, 24.10.2018, 02:57

 Сторінка музичного керівника

Меню сайту
Друзі сайту
Форма входу
Пошук
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
 
Дети, детишкиДети, детишки
 

Жук Світлана Олексіївна

МузыкаОсвіта – вища 

МузыкаКваліфікаційний рівень – спеціаліст вищої категорії

МузыкаЗагальний стаж педагогічної роботи – 23 роки

МузыкаСтаж роботи у закладі на посаді музичного керівника18 років

 

 Музика володіє можливостями дії не тільки на дорослих, але й на дітей молодшого віку. Більш того, і це доведено, навіть внутрішньоутробний період надзвичайно важливий для подальшого розвитку людини: музика, яку слухає майбутня мати, робить позитивний вплив на самопочуття дитини, що розвивається (можливо, і формує його смаки і переваги)

З сказаного можна зробити висновок про те, скільки важливо створювати умови для формування основ музичної культури дітей дошкільного віку.

Линии

Основними завданнями музичного виховання можна вважати:

1.    Розвивати музичні і творчі здібності (з урахуванням можливостей кожного) за допомогою різних видів музичної діяльності;

2.     Формувати початок музичної культури, сприяти формуванню загальної духовної культури.

        Успішне рішення перерахованих задач залежить від змісту музичного виховання, перш за все - від репертуару, що використовується, методів і прийомів навчання, форм організації музичної діяльності та ін. В дитині важливо розвивати все краще, що закладено в ньому від природи; враховуючи схильності до певних видів музичної діяльності, на основі різних природних завдатків формувати спеціальні музичні здібності, сприяти загальному розвитку.

       Музичні здібності дітей виявляються у кожного по-різному. У деяких вже на першому році життя всі три основні здібності - відчуття ладу, музично-слухові уявлення і відчуття ритму - виражаються достатньо яскраво, швидко і легко розвиваються, це свідчить про музичність; у інших пізніше, важче. Найбільш складно розвиваються музично - слухові уявлення - здатність відтворювати мелодію голосу, точно інтонуючи або підбирати її по слуху на музичному інструменті. У більшості дітей ця здатність виявляється лише в 5 років. Але відсутність раннього прояву здібностей не є показником слабкості або тим більше відсутність здібностей. Велике значення має те оточення, в якому росте дитина (особливо в перші роки життя). Ранні прояви музичних здібностей спостерігаються, як правило, саме у дітей, які одержують достатньо збагачених музичних вражень.

Основною формою музичної діяльності в дитячому садку є заняття, які передбачають не тільки слухання музичних творів доступних для сприйняття малюками, навчання їх співу, рухам в музичних іграх і танцях але і навчанню їх грі на дитячих музичних інструментах. Інтерес до оркестру дитячих музичних інструментів, як засобу музичного виховання був великим. Видатні музиканти просвітителі Б.Асафьев, Б.Яворській, австрієць До. Орф підкреслювали значення активних форм музичної діяльності дитячого оркестру, як основи елементарної музичної практики і розвитку дітей. Велике значення оркестру дитячих інструментів надавали і творці діючої у нас системи музичного виховання дітей дошкільного віку.

Линии

Бережіть дитячі голоси

В дошкільних навчальних закладах, вдома, на дитячих вечірках (днях народження), на вулиці дуже часто просять дітей голосно відповідати, читати вірші, співати, щоб всім було чути.

Але багато батьків та педагогів не розуміють, що потрібно запобігати щонайменшому перегріванню голосових зв'язок дітей, слідкувати, щоб режим дитячої розмови був помірним, заборонити дітям надто голосно сміятися, вигукувати. Як скоріше заспокоїти дитину, коли вона плаче, кричить.

Голосовий апарат – це частина нашого організму і за його станом необхідно стежити. Тому необхідно дотримуватись правил його гігієни та охорони, а саме:

 

  • уникати крику, тривалого мовленнєвого навантаження;
  • не співати під час хвороби;
  • не співати на вулиці у холодну пору року;
  • обмежувати вживання гострих, солоних, занадто холодних та гарячих страв;
  • категорично заборонити дітям вживання газованих напоїв.

На голосову функцію дуже впливає хвилювання. Через те, батьки та педагоги повинні подбати про створення позитивного, психологічного клімату у дитячому колективі та сім’ї.

 

Заспокой дитину, мамо,

Щоб не плакала вона.

Вона буде краще спати

І здоровою вставати.

     Буде спокій і терпіння,

     І до всього тяга й вміння.

 

Заспокой дитину, тату,

Щоб потішилась вона

І в твоїх обіймах міцних

Розцвіте в душі весна.

Щоб дитя не хвилювалось,

Сам на сам не залишалось.

     Відчувало ласку, спокій,

     Розкажи для нього казку.