Субота, 08.08.2020, 07:22

 Сторінка музичного керівника

Меню сайту
Друзі сайту
Форма входу
Пошук
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
 
Дети, детишкиДети, детишки
 

Голованова Галинка Анатоліївна

МузыкаОсвіта – вища 

МузыкаКваліфікаційний рівень – спеціаліст 

МузыкаЗагальний стаж педагогічної роботи – 5 років

МузыкаСтаж роботи у закладі на посаді музичного керівника–2 роки

 

 Музика володіє можливостями дії не тільки на дорослих, але й на дітей молодшого віку. Більш того, і це доведено, навіть внутрішньоутробний період надзвичайно важливий для подальшого розвитку людини: музика, яку слухає майбутня мати, робить позитивний вплив на самопочуття дитини, що розвивається (можливо, і формує його смаки і переваги)

З сказаного можна зробити висновок про те, скільки важливо створювати умови для формування основ музичної культури дітей дошкільного віку.

Линии

Основними завданнями музичного виховання можна вважати:

1.    Розвивати музичні і творчі здібності (з урахуванням можливостей кожного) за допомогою різних видів музичної діяльності;

2.     Формувати початок музичної культури, сприяти формуванню загальної духовної культури.

        Успішне рішення перерахованих задач залежить від змісту музичного виховання, перш за все - від репертуару, що використовується, методів і прийомів навчання, форм організації музичної діяльності та ін. В дитині важливо розвивати все краще, що закладено в ньому від природи; враховуючи схильності до певних видів музичної діяльності, на основі різних природних завдатків формувати спеціальні музичні здібності, сприяти загальному розвитку.

       Музичні здібності дітей виявляються у кожного по-різному. У деяких вже на першому році життя всі три основні здібності - відчуття ладу, музично-слухові уявлення і відчуття ритму - виражаються достатньо яскраво, швидко і легко розвиваються, це свідчить про музичність; у інших пізніше, важче. Найбільш складно розвиваються музично - слухові уявлення - здатність відтворювати мелодію голосу, точно інтонуючи або підбирати її по слуху на музичному інструменті. У більшості дітей ця здатність виявляється лише в 5 років. Але відсутність раннього прояву здібностей не є показником слабкості або тим більше відсутність здібностей. Велике значення має те оточення, в якому росте дитина (особливо в перші роки життя). Ранні прояви музичних здібностей спостерігаються, як правило, саме у дітей, які одержують достатньо збагачених музичних вражень.

Основною формою музичної діяльності в дитячому садку є заняття, які передбачають не тільки слухання музичних творів доступних для сприйняття малюками, навчання їх співу, рухам в музичних іграх і танцях але і навчанню їх грі на дитячих музичних інструментах. Інтерес до оркестру дитячих музичних інструментів, як засобу музичного виховання був великим. Видатні музиканти просвітителі Б.Асафьев, Б.Яворській, австрієць До. Орф підкреслювали значення активних форм музичної діяльності дитячого оркестру, як основи елементарної музичної практики і розвитку дітей. Велике значення оркестру дитячих інструментів надавали і творці діючої у нас системи музичного виховання дітей дошкільного віку.

 Линии

Консультації та поради

Музыка 

Сценарії та розваги

Погодные условия, погода "Свято осені" (молодша група)

Погодные условия, погода "Свято осені" (середня група)

Погодные условия, погода "Свято осені" (старша група)

Зима и снеговики "Новий рік" (молодша група)

Зима и снеговики "Новий рік" (середня група)

Зима и снеговики "Новий рік" (старша група)

Зима и снеговики "Різдвяний вертеп"

Цветы и букеты"8 Березня" (молодша група)

Цветы и букеты"8 Березня" (середня група)

Цветы и букеты"8 Березня" (старша група)

Буквы и цифры"Прощавай, садок дитячий!" 1

Буквы и цифры"Прощавай, садок дитячий!" 2

Буквы и цифры"Прощавай, садок дитячий!" 3